Broken ass

Så här här det, för 10 dagar sen bröt jag röven. Det snöade, det var runt nollan, sen BOOM! Minusgrader. Jag: sitter på KTH till sena timmen, är på väg hem, får ett sms strax innan en liten backe, tar upp telefonen och BOOM! Drattar på ändan. Börjar inte gråta men har så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Så istället för löpning har den senaste tiden ägnats åt andra saker, Fussball, Bier och plugg. Inatt till 3.30 ungefär, nytt rekord. Skön promenad hem sen. Problemet var att jag nästan halkade igen men räddades i sista stund av mina starka rumpmuskler som nu knorrar lite granna.  Tror det blir T-bana idag.

Och efter nattmangel blir det ikväll dödsmangel!

(Jag var där!)

Leave a Reply

