Berlin, GBG, Balatonfüred, RBT

Joråsåatte, själv har BS motsatt problem än smug, jag klarar inga backar. Eller rättare sagt, min hälsena knorrar när jag gör några höjdmeter att tala om. Därför är Berlin just nu rena drömmen. Gjorde idag längsta passet sedan Stockholm maraton i fjol, hela 13 k blev det. Känning i hälsenan efter 2 k men den försvann efter ytterligare 2, jag kör på helt enkelt.

I Göteborg springs ett varv, Isabellah leder SM, hur det går för Uhrbom vet jag inte riktigt, leder i alla fall inte.

I Ungern har Andreas slagit nytt svenskt rekord för 72h löping om jag är korrekt underrättad, 410 km. Halvvägs in i årets viktigaste lopp hoppas vi såklart att allt känns perfekt och klockrent och att Andreas är oberörd. Här följer man tävlingarna. Wolfgang Schwerk,, 55+ från Tyskland, leder stort.

Och i veckan är det dags för RBT, är vi representerade?

Låt på det?

Leave a Reply

