Oh, my fuckin’ God

Efter en minut gör det ont i magen:

http://www.svd.se/sport/spring/webb-tv-spring-del-2-av-10_6052025.svd

4 Comments (+add yours?)

  1. smugrunners
    Apr 09, 2011 @ 17:47:34

    Plagsamt daligt. Till vem vander sig detta? Vi borde gora Smug-Tv i sommar. Festliga intervjuer och sylvassa reportage om olika hampafron.

    Reply

    • bigspend
      Apr 10, 2011 @ 00:53:44

      Det bästa är att det slutar med att jag kollar på hela avsnittet…

      Jag kan tänka mig att spela in lite bra tv, det kan jag.

      Reply

      • smugrunners
        Apr 13, 2011 @ 15:16:02

        haha. jag stangde faktiskt av innan de kom till strumptestet. nagon skam i kroppen har man iaf. Smug-Tv i sommar kan nog bli riktigt bra. Vi kan t.ex. kora provsmakning hos Skonros, vi kan testa snygga loparjackor pa J.C. (las: jeansjackor). Eller sa kan vi gora nagot completely different.

        Reply

  2. bigspend
    Apr 13, 2011 @ 21:45:04

    Skam i kroppen? Sånt jobbar inte jag med.

    Reply

Leave a Reply

