Monthly rapport, januari

Jaha, nähä, här vare livat.

Januari började asbra och jag var på väg mot månatligt rekord men snubblade strax innan målsnöret och missade med 4,9 kilometer. Ser man till tränade kilometer var det dock ny toppnotering eftersom det mitt tidigare mängdrekord till en fjärdedel utgjordes av kilometrar avbetade under tävling (RBT och LL).

Annars då? Jotack, läser Vad jag pratar om när jag pratar om löpning. Den är rätt bra, men framför allt när det pratas om författarskap, vilket iofs inte är så förvånande kanske. Han lyckas dock bygga upp förväntan inför hans NYCmara, är lite spänd på hur det kommer gå.

Smug-o-metern visar vissa svaga utslag och jag skulle behöva en push. Letar efter vegansnabbmat av typen fryspizza att kunna dra i sig på kvällen. 0 min att laga är lagom. Pris spelar ingen roll (BS).

En lite oväntad person visade sig ha hittat bloggen, jag rodnade mer än jag hade trott. Får bjuda på det.

På tal om att snubbla ramlade jag mina första två gånger någonsin på en löprunda idag, andra fallet var rätt ordentligt. Måste hitta ny runda, skatten är för låg i Solna för att de ska ha råd med grus.

Nä, får räcka, imorgon ska smug-o-metern jobba lite mer. Ska stå i en monter under parollen för en bättre värld. Känn på den.

En bild också eller?

Leave a Reply

