Hemma hos stjärnorna

Bad BS updating freq den senaste tiden.

Tog med kamera på ett pass på Sandbankarna, Jönköping. Platsen kan verkligen rekommenderas ifall någon annan smug runner endar upp i neighbourhoodet någon gång.

Sen skolkade jag ett pass pga kyla, fick en buff av min svåger (som blev kickad av danska orienteringslandslaget för att han inte orkade logga sin träning, lol) och gav mig ut igen, till Stadsparken. Den här gången tog jag med kameran för att fota detta:

Stadsparken visade sig också vara fint place att springa på. I vanliga fall (aka inte på vintern) finns det massa nice animals där, nu var det jag och ett gäng pulkaåkande kids.

Och så Bäckaby kyrka såklart. Nej, visst fan.

1 Comment (+add yours?)

  1. smugrunners
    Dec 28, 2010 @ 19:57:34

    Snygga brillor!
    Norrportens slogan far mig att tanka pa Fagersta kommuns slogan : Har far du livstid.

    Reply

Leave a Reply

