Ny sko

Eftersom jag vilar bort skada i foten kan jag inte blogga om någon löpning så istället kör jag lite produktplacering.

Hade en riktigt nice utprovarförmiddag inne hos Trash, testade ett gäng olika skor och föll till slut för den här, något av en klubbsko vad jag förstått då MM också bär den. Är sjukt sugen på att ge mig ut på första rundan men får vänta ett par dagar till vad det verkar.

På tal om klubbutrustning, köpte följande:

Och ett par strumpor…

***

In other news, RBT är kontrollmätt och resultatet är att ytterligare ett varv läggs på RBT-maran. Grattis Trash!

3 Comments (+add yours?)

  1. Mackan
    Nov 08, 2010 @ 23:14:27

    Ett riktigt bra köp!

    Reply

  2. Smug
    Nov 09, 2010 @ 16:26:23

    Great post BS.
    Lots of ppl in B-town run in those shoes, and they seem very fast.
    Hope you recover sooner rather than later!

    However, I liked the Sly movie the most of all items photographed…

    Reply

Leave a Reply

