Jättelångt

Good news, vi är välkomna som 4-mannalag. Anmälan görs möjlig under november.

6 Comments (+add yours?)

  1. Smug
    Nov 03, 2010 @ 01:25:58

    Fuck yeah!!!!

    Reply

  2. trash
    Nov 03, 2010 @ 23:41:01

    Jag vill inte ha något gnäll om hur trötta ni är eller hur ont det gör, bara. Inget demoraliserande snack. Det gäller att låtsas vara på topp i en lagultra.

    Reply

  3. bigspend
    Nov 04, 2010 @ 00:15:03

    Fair enough. Om jag är trött eller har ont kommer jag begära chipspaus.

    Reply

  4. Smug
    Nov 04, 2010 @ 13:39:33

    Ok Bosses! Perfekt med Sthlm marathon som sista langpass. Det kommer bli sa himla kul att se vad truppen tar med sig i form av proviant. Far man ta med sig engangsgrill?

    Reply

  5. trash
    Nov 04, 2010 @ 13:45:44

    Jag undrar om Jättelångt har dropstationer. Har för mig det. Det är niles. Då kan man portionera ut sina snickers bars och slipper bära dem.

    Reply

  6. trash
    Nov 05, 2010 @ 23:00:31

    Vill också förtydliga att kontraproduktivt snack om hur jobbigt det är INTE är samma sak som att berätta när man har svackor och att söka stöd hos klubbmedlemmarna.

    Reply

Leave a Reply

