Kort rapport

Lidingöloppet 2010. Första halvan sprang jag för fort. Andra halvan sprang jag för långsamt. 2:34. Enkel matematik. MEN jag höll mig till planen. Det är jag nöjd med. Fegade inte ur och satsade på en mer rimlig målbild. Jag har länge klagat över min konservativa approach på lopp och efterfrågat lite mer våghalsighet. Nu har jag testat det på både RBT och Lidingö med blandat resultat. Springer jag SUM om 2 veckor så blir det inte RACE utan bara att lalla omkring på sörmlandsleden. Är lite trött på prestation nu. Vill komma igång med träning inför UU 2011 snart. Har enorma anteckningar här hemma på olika träningsupplägg.

1 Comment (+add yours?)

  1. bigspend
    Sep 26, 2010 @ 20:13:02

    “Fegade inte ur och satsade på en mer rimlig målbild.” Love. This.

    Enorma anteckningar som förtjänar att digitaliseras. Jag anmälde mig till Stockholm Marathon igår, ska själv putsa lite på upplägg men får nog svårt att få inte mer än 3-4 pass/vecka.

    Reply

Leave a Reply

